Service

Wij zijn een kleine salon in Wognum. Wij hebben geen grote budgetten om reclame te maken en moeten het daarom hebben van mond op mond reclame. Daarom hechten wij heel veel waarde aan de beste service en werken wij alleen met de allerbeste producten. Om die reden hebben wij op 6 januari 2012 onze klanten gevraagd wat zij van ons vinden via een enquete. Dit deden we via onze nieuwsbrief, waarop 8% van onze nieuwsbrief lezers heeft gereageerd. In de enquete vroegen we u onder andere welk cijfer u ons geeft. U antwoordde in grote getalen dat u ons waardeert met een 8,3. Wij vinden dat een fantastisch cijfer! Maar we vroegen nog veel meer.

In de enquete vroegen wij het volgende:

1. Hoe kent u Salon28?
De helft van onze klanten zegt ons te (her)kennen aan ons pand in Wognum en 40% zegt ons via via te kennen. Wat opvalt is dat niemand invult dat hij/zij ons kent via internet, terwijl we heel vaak horen dat mensen ons daarvan kennen.

2. Bent u wel eens geknipt door Salon28?
85% zegt ja, 15% nee.

3. Wat vindt u van de kwaliteit van Salon28?
Maar liefst 42% zegt onze kwaliteit “zeer goed” te vinden! Goede tweede met 33% waardeert onze kwaliteit met “goed” en maar liefst 25% zegt onze kwaliteit “uitstekend” te vinden. Wat een prachtige cijfers!

4. Wat vindt u van de service door Salon28?
Hier is de waardering ongeveer gelijk aan vraag 3. Een kleine 23% vindt onze service “goed”. Maar liefst 46% zegt onze kwaliteit als “zeer goed” te ervaren en 30% zegt bij ons de service als “uitstekend te ervaren”. Ook dit zijn weer cijfers die ons laten glimlachen van trots!

5. Welk cijfer zou u Salon28 geven?
Wow! We krijgen gemiddeld een 8,3! 15% geeft ons een 7, 55% geeft ons een 8, 15% geeft ons een 9, en 15% een 10!

6. Wat doet Salon28 volgens u heel goed?
Onderstaand een paar reacties:

De dames nemen alle tijd voor je. Gaan eerst even zitten om te bespreken wat je wilt en komen met eigen tips en adviezen wat het beste bij je past. Ik voel me “begrepen” door de dames.

De spontane manier van ontvangst en advies en de extra aandacht ook in geval van drukte.

Nemen de tijd voor de klant.

En dat zijn slechts een aantal voorbeelden uit de vele reacties die we kregen…

7. Heeft u tips voor Salon28?

Zo doorgaan ….Succes

Stempelkaart invoeren bijv. 10x knippen voor zoveel geld. Veder heb ik weinig tips. ***

*** we hebben zeker wel een klantenkaart

Vooral zo doorgaan Monique en Astrid! Groetjes van Astrid ….. uit Wognum

Conclusie
Eerlijk gezegd vonden we het heel spannend om te vragen wat mensen van ons vinden. Maar we hebben het uiteindelijk toch gedaan en met deze cijfers zijn we ontzettend blij. We gaan proberen dit cijfer ook dit jaar weer te halen en hopelijk zelfs te overtreffen. Hopelijk tot snel in onze salon!

Maak een afspraak!
U gaat naar de contactpagina